У цьому навчальному році в нашій школі відкрито перший клас, який працює за програмою «Інтелект України». Класним керівником призначено Лазаренко Оксану Євгеніївну – творчого та креативного вчителя початкових класів.
Упродовж першого семестру учні класу плідно працювали на уроках, які є звичними у програмі першого класу – письмо, читання, математика, основи здоров’я, трудове навчання, фізична культура; та на тих, які вперше у нашій школі пропонуються для першокласників – людина і світ, навчаємося разом, ритміка, мистецтво. Крім того, згідно програми «Інтелект України» учні цього класу вивчають іноземну (англійську або французьку) мову на поглибленому рівні.
Особливістю програми є те, що досить великий обсяг та складність матеріалу на уроках у 1-В класі компенсується поданням його у формі гри та використанням аудіо та відеороликів, мультфільмів, веселих казок та пісень. Дітям цікаво вчитися, легше засвоїти матеріал. Навчальний процес зручно організований із добре ілюстрованими робочими зошитами, завдання-змагання «Великі перегони» підтримують мотивацію вчитися. Звісно, навантаження велике, але діти справляються і отримують знання з цікавістю та задоволенням.
Важлива для маленьких учнів і підтримка їх батьків. За такий невеликий період навчання усі батьки відмітили значні успіхи своїх дітей у техніці читання, математиці, письмі, мисленні, бажанні вчитися, самостійно думати, розвитку пам’яті. Підтвердженням цього став відкритий урок із предмету «Людина і світ» у рамках проекту «Батьківська парта». Батьки кожного учня були присутні на уроці і паралельно зі своїми дітьми виконували запропоновані у зошиті завдання. Більшість батьків відзначили високий темп уроку та великий обсяг цікавого матеріалу, розглянутого на уроці. Дехто з батьків навіть зробив для себе нові відкриття у галузі «Географія». Вражені батьки були і від роботи своїх дітей та формі подання матеріалу учителем.
Очевидно, що такі заходи лише сприяють згуртованості батьківського та учнівського колективів класу. «Батьківська парта» допомагає краще розуміти потреби своїх дітей, сприяє оптимальному оцінюванню їх досягнень та закладає міцний фундамент у подальшому розвитку наших учнів.