Кожен навчальний предмет шкільної програми є відображенням наукового знання з відповідної галузі навколишньої дійсності. Географія тут займає гідне місце і заслужено користується у багатьох учнів популярністю.
У наш час, поряд із використанням нових форм навчання і виховання, не можна забувати і про традиційні, вміло їх модернізувати, пристосовуючи до нових умов і вимог. Одним із традиційних видів освітньої діяльності є екскурсія.
Сьогодні учні проводять багато часу в стінах школи, за комп’ютером. Практично будь-який ландшафт або об’єкт вони можуть побачити, використовуючи інформаційно-комунікативні технології. Але екскурсії, які проводиться на основі безпосереднього сприйняття досліджуваного об’єкта і супроводжуються виходом за межі школи, дозволяють учням заповнити дефіцит спілкування. Адже скільки не дивишся з екрана на ліс або слухаєш спів птахів із колонок, реальна дійсність має незаперечні переваги.
Під час екскурсій відбувається накопичення у школярів образних і змістовних уявлень.
Тому, завершуючи навчальний рік, для учнів закладу вчителем географії Сташко Інною Василівною було проведено цілий ряд екскурсій. Здобувачі освіти 8-Б та 9-А класів ознайомились із діяльністю фінансових установ міста: Приватбанку – найбільшого за розмірами активів українського банку і лідера роздрібного банківського ринку України, та Credit Agricole Bank –сучасного універсального банку та найстаршого іноземного банку в Україні. Власником банку є одна з найбільших фінансових груп світу та головний партнер французької економіки – група Credit Agricole (Франція).
Учні 8-А класу мали можливість ознайомитись із роботою Дмитренківської ГЕС та особливостями спорудження водосховища на річці Соб, насолоджувалися краєвидами скель архейських гранітів і просто заворожуючими природними ландшафтами рідного краю. Восьмикласники також відвідали Басаличівське лісництво, побували в місцевому зоопарку, еколого-просвітницькому центрі, з захопленням розглядали ландшафтний дизайн території, оглянули ділянку, де проросли саджанці молодих дубків,чорного горіха.
Школярі залишилися задоволеними від проведення таких нестандартних «уроків», адже підсумували свої теоретичні знання та налаштувались на вивчення подальших курсів географії.